Гарантія та повернення
При купівлі будь-якого товару в магазині SportCity, ви отримуєте офіційний гарантійний талон від фірми виробника. У талоні будуть вказані контакти сервісних центрів в яких ви зможете здійснити безкоштовне гарантійне обслуговування в рамках встановленого терміну.
У разі виникнення поломки необхідно:
- Зателефонувати за телефоном, вказаним на гарантійному талоні;
- Майстер СЦ віддалено діагностує несправність;
- Ви отримуєте чітку інструкцію щодо усунення поломки, в разі виходу з ладу якоїсь деталі, вона буде надіслана Вам поштою безкоштовно.
- Якщо раптом усунути проблему на місці не вдалося, необхідно відправити товар в сервісний центр.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- Природний знос або вичерпання ресурсу;
- Випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину сторонніх предметів і т. П.);
- Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги струму;
- Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Умови повернення та обміну:
Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення:
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Згідно з чинним законодавством ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:
- - товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .;
- - товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- - збережені всі ярлики і заводське маркування;
- - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.